ערכי היסוד שלנו
המשרד שם לו למטרה לדאוג לטובת הלקוח.
מצד אחד לסייע לעסק של הלקוח להגדיל את רווחיו, להנות מהנהלת חשבונות שתאפשר לו לקבל את המידע הדרוש לניהול העסק ושתאפשר לו לנהל תזרים מזומנים מסודר, לחסוך במס, לחסוך בעלויות עובדים, להיות מסוגל לקבל את המימון הדרוש וגם לחסוך בעלויות המימון, ומצד שני לשמור על העסק ובעליו לא לעבור על החוק, לדעת להבדיל בין שחור ולבן, לדעת מתי האפור הופך למסוכן, להיות במודעות על מצב העסק ולהבין מתי העסק מפסיד, מתי יש לשלם יותר מקדמות לרשויות וכן, לסייע למי שמעד ושגה
קצת עלי – מייסד המשרד
בסוף שנת 1996 פתחתי את המשרד. לפני כן סיימתי לימודים בראיית חשבון וכלכלה ובתואר שני במינהל עסקים, סיימתי התמחות במשרד רואי חשבון גדול, שמשתי כעוזר חשב בקבוצת חברות גדולה ולאחר מכן שמשתי כמנהל כספים בחברה בינונית. בקבוצת החברות בקרתי הרבה ברשויות המס בדיונים והייתי שותף לתכנוני מס ולחסכון במס של כסף גדול. בתחום של החברה בה שמשתי כמנהל כספים היה משבר בגלל קושי בתקציב ממשלתי שזלג לכל העוסקים בתחום. הייתה חובה לנהל תזרים מזומנים מדויק, להתאמץ לגבות חובות לקוחות ולהיות מסוגלים לקבל את האשראי הדרוש לעסק. שנים רבות הרציתי בתחומים שונים של הנהלת חשבונות ולעסקים בהקמה. כמרצה הרביתי להעביר חומר מקצועי לתלמידים, אבל גם למדתי להקשיב ולהבין מה הם צריכים כדי להצליח.
הערך המוסף שלנו
אם נוסיף את הקשיים שבהקמת משרד מאפס, עסקים חווים קשיים גם מניהול לא נכון וגם כי פשוט לא קל. לא קל לפטר עובדים לא יעילים, לא פשוט לחסוך בהוצאות של העסק אל מול ספקים נאמנים ולא קל לגבות כספים מלקוחות בקשיים. בנוסף, לא תמיד אנו בעלי העסקים מוכנים להפנים כי העסק אינו מספיק ריווחי ודורש שינוי ניהולי, שינוי בתמחור המוצרים או השירותים שלו, לא תמיד אנו מפנימים שאנו זקוקים לאשראי כי העסק בקשיי תזרים ולא תמיד אנו מפנימים שאם הצלחנו לקבל אשראי ואנו ממשיכים להגדילו הרי זה סימן שהעסק בקשיים כספיים ובסוף לא נוכל לקבל את האשראי הדרוש. בזכות היכולת להבין את הקשיים של כל עסק ועסק ולמה הוא זקוק, יכולתי לספק שירותים שבעקיפין תרמו גם לגדילה של המשרד. וכך המשרד הפך ממשרד של אדם אחד למשרד של מעל עשרה עובדים המספק בשני סניפים (מרכז והשרון) ובעמדת שירות (בעמק חפר) שירותים לקשת רחבה של לקוחות ממגוון תחומים. את הידע, הניסיון ובעיקר את ההבנה לצורכי הלקוח, אנו מעבירים לעובדים המצטרפים למשרד כדי שיראו בשרות ללקוח את הערך החשוב ביותר. כך המשרד על לקוחותיו נהנה מצוות עובדים מסור ומיומן המספק ערך מוסף מאוד משמעותי.